Forum-svar oprettet

Viser 5 indlæg - 6 til 10 (af 18 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • som svar til: Olie til støddæmperne bag TR 4 #5322

    Hej Per!
    hvis man er i bekneb for olie til armstrong dæmperne uanset om det er en TR2 eller en TR6 kan man besøge en motorcykel forretning og købe en lille flaske FORK oil dette er en støddæmper olie til forgaflen til alle nogenlunde moderne motorcykler det findes i flere viscositeter vælg den midt i spektret, men ellers findes der jo flere der sælger forskellige olier – det vigtigste er at kontrollere at dæmperne er tætte normalt er det pakdåsen ved armen der er utæt.
    Hilsen Hans-Jørgen

    som svar til: Værktøj dimensioner #5313

    Hej Per!
    TT1032 er den modificerede std oilseal til TR2-4A det burde der ikke være noget problem i – køb et seal og mål det – det er værre med TT1032tool det er centreringsværktøjet og der der en her del forskellige mål på nettet til det – opfinderen er en tysker kaldet maniak ???? han har en størrelse, moss i amerika har en anden Roadster factory en tredje og sådan bliver det ved – jeg har ikke sat et på endnu men det skal jeg snart men skal lige have snakket med Peder Andersen (værktøjsmagere kan alt)
    Hilsen Hans-Jørgen

    som svar til: Kølervædske uden vand #5250

    hej per!
    Må jeg i al ærbødighed også anbefale et produkt fra Red Line ved navn Water Wetter “super coolant” det er det mest brugte i racerbiler (og i min TR4 det blev påfyldt i 2013 og er stadig fuldt funktions dygtigt, det kostede i 2013 11.95£ og en flaske som rækker til 15 liter vand er på 355ml
    Hilsen Hans-Jørgen

    som svar til: TR2 til TR5 reservedels lager #5087

    Hej John!
    som du ved har jeg en TR4 som oprindelig var tænkt til vores datter men det blev aldrig rigtigt begyndt på så måske har du nogle stumper til den som jeg ikke selv har det kunne også være nogle dele som også bruge på tidligere modeller. Hvis du har en liste over evt. dette ville jeg gerne have den tilsendt på mail – b@ch-nielsen.dk
    Hilsen Hans-Jørgen

    som svar til: Bremsekontakt på en TR3'er #4658

    Hej Peter!
    god fornuftig løsning, nu ved jeg ikke hvornår du skal til syn med bilen. Men skift din gamle kontakt som sidder ud med en udluftningsskrue eller en kort ⅜ unf bolt med en kobberskive under således at du ikke bliver belæmret med spørgsmål om hvorfor der sidder en bremselyskontakt uden ledninger etc. nogle af disse synsfolk er ret nærtagende og er ikke ret meget for andres initiativ, mens andre er mere fornuftige og ser verdenen som den er, men nogle gange løber man bare ind i de først nævnte – og det skaber en del unødvendigt arbejde.
    Hilsen Hans-Jørgen Bach-Nielsen

Viser 5 indlæg - 6 til 10 (af 18 i alt)