Forum-svar oprettet
-
ForfatterIndlæg
-
17. august 2022 kl. 23:03 som svar til: TR6 CF ny chassisramme aldrig været monteret på bil varmgalvaniseret #6361Hans Jørgen Bach NielsenDeltager
Hej alle!
Allerførst min e-mail er følgende bachnielsen9@gmail.com – Den er tilslag for et rimeligt beløb – 50.000kr afhentet i København. Den er fabriksny og har aldrig kørt -den er varmgalvaniseret – til almindelig oplysning koster en renoveret chassisramme som indeholder en del brugte dele, det vil sige at din gamle ramme skal sendes til england eller der skal stilles et depositum på 777,60 £ plus prisen for den renoverede ramme som er 8710,09£
Rammen jeg har hentede jeg i england i 1978 og det er en ud af tre – de to blev varmgalvaniceret den ene sidder på min bil og rammen som er tilslag har aldrig været ude at køre ej heller monteret på en bil. De nævnte priser er indhentet hos Revington.
rammen kan fremvises efter reelt seriøst ønske og en uges varsel
Den passer på TR4A/250/5/6 alle med IRS
hilsen Hans JørgenHans Jørgen Bach NielsenDeltagerHej allesammen!
Jeg må IGEN AFLYSE mine mandagsmøder den 9 november og den 14 december da risikoen er for stor – specielt når man som mig er i risikogruppen.
Men jeg vil gerne åbne for muligheden til at have enkelt personlige aftalte møder hvor man kan overholde de af SSI givne regler.
Så hvis der er ønske om et personligt møde med kun en person så ring eller send en sms så kan vi aftale det nærmere.
Så vil jeg ønske alle en god jul og et godt nytår – det kan kun blive bedre.
Med venlig hilsen
Hans-Jørgen Bach-Nielsen
Tlf 20629379
mail: bachnielsen9@gmail.comHans Jørgen Bach NielsenDeltagerHej Alle!
Jeg genoptager den 13 juli mine månedlige mandagsmøder.Så alle er velkomne fra kl. 19 til 22. Men hvis du har de mindste symptomer på Covid19 skal du IKKE møde op.Hvis vejret tillader foretrækker jeg et udendørs møde der vil selvfølgelig være kaffe og småkager som vanligt som noget nyt er der også håndsprit. Jeg glæder mig til at se jer igen.
med hilsen Hans-JørgenFra den 13 juli har jeg fået en ny Email som er bachnielsen9.gmail.com
- Dette svar blev ændret 4 år, 5 måneder siden af Hans Jørgen Bach Nielsen.
Hans Jørgen Bach NielsenDeltagerHej alle!
Jeg bliver desværre nødt til indtil videre da jeg har nedsat immunforsvar og den del andre kroniske ting så jeg vil ikke se nogen indtil det er overstået MEN i er velkommen til at skrive på mail til mig og jeg svarer indenfor 24 timer eller i er også velkomne til at ringe MANDAGE fra 18-20
Håber at vi snart ses igen
Hilsen Hans-JørgenHans Jørgen Bach NielsenDeltagerHej!
ladelampen fungerer således -du har en ledning fra tændingslåsen som giver strøm + til den ene side af lampen – den anden er forbundet til generatoren og sålænge motoren ikke er startet er det en minus ledning.
I det øjeblik du sætter tænding på lyser lampen – motoren starter og ledningen (minus) bliver til + da generatoren begynder at lade (det vil sige at du nu har + på begge sider af ladelampen så den slukkes.
At din lampe lyser når du slukker motoren er sikkert fordi at plusledningen får strøm selv om du har slukket for motoren – kunne tyde på at enten er stikbenet sat forkert på så der er konstant plus eller tændingslåsen er defekt.
Håber at det er til hjælp men det er en ret alm. ting hvis du har den gammeldags tændingslås i midten af konsollen – hvis det er ratlåstypen er der desværre flere muligheder da det er forskellige fabrikater.
Hilsen Hans-Jørgen -
ForfatterIndlæg